فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

وبلاگی با مطالب جدید و جذاب و مفید برای شما انشاءالله

  • ۰
  • ۰

بابا رستمی (فرمانده اسبق سپاه مشهد) خاطره ای را از دوران کودکیش این گونه برای ما نقل می کرد:

من کوچک بودم ، توی روستا زندگی می کردم. بعضی وقتها پدرم می گفت بابا رستم اگر این کار را بکنیم بهتر نیست،

با  این صحبت پدرم به خودم می بالیدم که من چه شخصیت مهمی هستم که پدرم با من دارد مشورت می کند و نظر من را می‌خواهد .

به همین دلیل همیشه با خودم کلنجار می رفتم که یک کار خوبی انجام دهم که پدرم با من بیشتر مشورت کند و چون آن زمان بچه بودم خوشم می آمد که پدرم از من نظر بخواهد.  به ما توصیه می کرد که سعی کنید با نیروهای زیر مجموعه تان مشورت کنید زیرا بعضی وقتها نظراتی نیروهای زیر مجموعه دارند که ما نداریم

منبع نرم افزار بنیاد حفظ آثار خراسان – گوینده خاطره قربانعلی غلامیان

  • ۰۲/۰۷/۳۰
  • سید محمد حسین مرکبی

بابا رستمی

سپاه

مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی