فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

وبلاگی با مطالب جدید و جذاب و مفید برای شما انشاءالله

  • ۰
  • ۰

بانوی تراز انقلاب

بانوی تراز انقلاب

 

این روزها زندگی خانم فائزه کاشانیان به عنوان یکی از بانوان تراز انقلاب در رسانه‌ها برجسته شده است.

دکتر «فائزه کاشانیان» از بانوان موفق و نابغه جهانی علم نانو است. وی با معرفی اجمالی فعالیت‌های خود، می‌گوید: «دارای فوق دکترا نانوبیوتکنولوژی هستم ‌و موفق ‌به‌ انجام ‌اختراعات‌ و تألیف کتاب‌های مختلف شده‌ام.

اما مهم‌ترین افتخار زندگیم مادری برای سه دخترم است. متأسفانه در دنیای امروز از خانواده و فرزند به عنوان عوامل سرعت‌گیر یک زن صحبت به میان می‌آورند.

اما امروز من مدیر عامل یک شرکت هستم و نه تنها فرزندانم مانعی برای پیشرفتم نبودند، بلکه آرامشی که به واسطه خانواده به زن در کنار ایفای نقش همسری و مادری القاء می‌شود و برکتی که حضرت زهرا(س) به زندگی ما می‌دهند در هوش اجتماعی ما تأثیرگذارتر است.»

 وی با معرفی یکی از مهم‌ترین عامل‌های موفقیتش در عرصه علمی گفت: «در دوران دکترا که تازه خداوند به من فرزند عطا کرده بود همزمان بایستی یک پروژه تجربی و عملی را اجرا می‌کردم و با وجود آنکه محل دانشگاه من تهران بود با ۴ مقاله موفق به دفاع از پایان‌نامه شدم و این برای دوستانم جای تعجب بود.

امروز دشمن تلاش می‌کند تا جامعه ما را ناامید کند اما بانوان بسیار موفقی داریم که من یکی از کوچک‌ترین آنها هستم. دشمن القاء می‌کند که زنان با حجاب نمی‌توانند پیشرفت کنند و این درحالی است که من در تمام نشست‌های علمی دنیا با حجاب حضور پیدا کردم و هرگز در ذهنم خطور نکرد که اگر حجاب نداشتم موفق‌تر بودم.

امروز بانوی یهودی دارای ۵ فرزند است ولی به زنان ایرانی القا می‌کنند؛ باید مجرد بمانید و یا اگر فرزند داشته باشید، نمی‌توانید پیشرفت کنید

  • ۰۲/۰۲/۲۶
  • سید محمد حسین مرکبی

فائزه کاشانیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی