فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

وبلاگی با مطالب جدید و جذاب و مفید برای شما انشاءالله

  • ۰
  • ۰

جام پیروزی


جام پیروزی
🔷🔸یک دونده در مسابقه وقتی مأیوس می شود که حدس بزند کار از کار گذشته ، پیروز نخواهد شد ، اما اگر امید داشته و فکر کند با رسیدن به خط پایان و گرفتن جام پیروزی ، همه خستگی ها جبران خواهد شد، فشار را که هر آن سخت تر می شود تحمل می کند.
🔸مؤمن هم در جهاد همه جانبه، وقتی نا امید و تسلیم می شود که شکست را بپذیرد و در این حال ممکن است تدریجا به همرنگی با محیط فاسد کشانده شود.
🔸ولی شوق رسیدن به زمان ظهور و پیروزی نهایی نور بر ظلمت که بشر هزاران سال است انتظار آن را می کشد، باعث می شود که در برابر آلودگیها با قدرت، مقاومت کرده و ابدا به تسلیم فکر نکند. این است حکایت انتظار ظهور .
🔸آدمی که در یک قدمی پیروزی است و با تشویق پی در پی خداوند در حال جهاد است در بن بست روانی قرار نمی‏گیرد و مأیوس از اصلاح جامعه نمی شود.
🔸خداوند در قرآن به منتظران وعده داده که جهان در نهایت، قطعا به دست مؤمنان فتح خواهد شد. آنجا که می فرماید:
🔷🔸و می خواهیم تا به آنان که در زمین ناتوان شمرده شده‏ اند منّت گذاریم و آنان را پیشوا و وارثان روى زمین گردانیم.// (سوره قصص آیه 5)
•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•
@tarikhye

  • ۰۱/۱۲/۱۶
  • سید محمد حسین مرکبی

انتظار

دو میدانی

ظهور

مسابقه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی