فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

وبلاگی با مطالب جدید و جذاب و مفید برای شما انشاءالله

  • ۰
  • ۰

زن زندگی آزادی !

زن زندگی آزادی

یعنی من به گذشته و تاریخ کار ندارم ، ائمه هر تلاشی برای رساندن دین خدا به دست ما کردند، خون دل خوردند ، زندان رفتند و شهید شدند ، من امروز زن و زندگی و آزادی می خواهم ، آنهم آزادی تعریف نشده و بدون قید و بند.

کار ندارم که 23 سال پیامبر(ص) چه آزارها که تحمل کردند برای مسلمان شدن امثال من ، من به هیچ کدام کار ندارم ، من فقط این سه عامل را می خواهم ، زن زندگی آزادی!

وقتی فکر می کنم می بینم نه من این طور نیستم ، من از عاشورای حسینی حاضر نیستم جدا شوم ، من از آن امام که تا زیر سم اسبها رفت و دست از دین خدا بر نداشت ، حاضر نیستم جدا شوم .

 من از خانواده و فرزندان امام و حضرت زینب(س) که بار اسارت را بخاطر حفظ اسلام تحمل کردند و دست از دین خدا نکشیدند شرم دارم ، من می خواهم در آن دنیا ، از شفاعت و لطف و محبت آنها برخوردار شوم .

 پس شعار من وقتی کامل است که بگویم همه نعمت های دنیا را می خواهم در سایه اسلام و در کنار ائمه(ع).

کانال پنجره ای به تاریخ در ایتا و سروش و گپ @tarikhye

  • ۰۱/۰۸/۱۴
  • سید محمد حسین مرکبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی