فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

وبلاگی با مطالب جدید و جذاب و مفید برای شما انشاءالله

  • ۰
  • ۰

هواپیمای مقدس

هواپیمای مقدس

واقعیت است که خیلی از سیاسیون ما بودند و هستند، که می ترسند و روشان نمیشود بگویند فلان سلاح را داریم و در وقت خودش علیه دشمنان بشریت استفاده می کنیم. می گویند شاید جو متشنج شود یا آنها صدای اعتراضشان بلند شود!

الگوی استفاده از سلاح را خداوند در قرآن به زبانهای مختلف و بارها تکرار کرده بدون ترس از جوسازی دشمن حتی در سوره والعادیات جمله عجیبی بیان فرموده ، این قدر مقام جنگ و جهاد در راه خدا را محترم می شمارد که به جرقه زیر سم اسب مجاهدان در راه خدا قسم یاد می کند!!

جای دوری نرویم ، بعضی از خانمهای غرب گراهم از سلاح حجاب به خاطر همین جوسازی دشمن کناره می گیرند، در حالی که جا دارد به چادر و حجاب خود به عنوان یک موجود مقدس قسم بخورند.

یک سیاسی غربگرا معمولا نامی از جنگ بدر و احد و جهاد های اسلامی نمی برد، نکند جنگ طلب معرفی شود، یعنی به تاریخ و فرهنگ خودش ظلم می کند. خود کم بینی از همین جاها شروع می شود.

اگر بخواهیم الگو بگیریم امروز باید سیاسیون ما به چرخهای هواپیمای جنگنده مان بنازند و قدرت و دقت موشکمان را به رخ دشمنان بکشند، چون موشک و هواپیما وقتی در راه خدا پرواز می کند مقدس می شود، اینهاست بخشی از راهبرد عزت اسلام و تضعیف دشمن.

  • ۰۱/۰۱/۱۴
  • سید محمد حسین مرکبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی