فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

وبلاگی با مطالب جدید و جذاب و مفید برای شما انشاءالله

  • ۰
  • ۰

 

🔸زمانها و لحظاتی در تاریخ وجود دارد که تعیین کننده است، هر جامعه اگر در آن زمان تصمیم درستی نگیرد و سستی به خرج دهد صدها سال افسوس خواهد خورد.

🔸یکی از آن زمانها بعد از وفات پیامبر خدا(ص) بود، در فاصله دو سه ماه ، اتفاقات پیچیده ای رخ داد ، انسانهای بزرگی خانه نشین شدند و فرزند برومندی که از پیامبر باقی مانده بود(حضرت فاطمه سلام الله علیها) و هیچ گزارشی از مریضی او تا آن تاریخ ، ثبت نشده بود ، یک باره چنان بیمار شد که در اوج مظلومیت از دنیا رفت.

🔸آن زمان بسیاری از رجال سرشناس در برابر ظلم یا عمدا سکوت کردند و یا گیج و مبهوت بودند.

🔸آن  اتفاقات تلخ، امروز هم در حال تکرار است، مظلومیت فلسطینی ها را همه می فهمند ولی منافع دنیوی باعث شده ، هنوز بسیاری از ملتها و دولتها ، یا ساکتند و یا طرف ظالم را گرفته اند.

🔸یک ملت بدون آب و غذا ، در زیر بارش هزاران بمب ، دارد قتل عام می شود، زمینش غصب شده ، درخت و مزرعه اش به آتش کشیده شده، خانه اش با بمب های آتش زا بر سر کودکش خراب شده، با سلاح حقوق بشر ، 70 سال است بر سر این ملت می کوبند. مدعی بشر دوستی هم هستند!!

🔸تا کی غرور و قدرت طلبی بشر می خواهد مانع اجرای حق شود!؟

🔸آیا بشر هنوز به بلوغ نرسیده و لیاقت خوشبختی را ندارد؟

@tarikhye

  • ۰۲/۰۹/۰۶
  • سید محمد حسین مرکبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی