فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

فرهنگ و زندگی

نکات جذاب و حتی الامکان مفید برای نسل جوان

وبلاگی با مطالب جدید و جذاب و مفید برای شما انشاءالله

  • ۰
  • ۰

به نام خدا

دردعای اللهم کن لولیک ، معانی مختلفی نهفته است، یعنی خدایا این امام ماست، تو ولی و رهبرش باش، تو اورا یاوری کن تا به مقصود برسد، دلیل و راهنمایش باش ، چشم او باش چرا که لحظه ای هم دیگر نباید این ولی زمان تنها و بدون محافظ بماند، مسلمین بخاطر نداشتن پیشوای عادل، خیلی سختی کشیده اند. خدایا تو که خواب و بیداری نداری چشم او باش.

ما تلاش می کنیم ولی نمیتوانیم در میان این همه فریب و حیله دشمن از جان و راه او حفاظت کنیم ، تو دستش را بگیر و این آخرین یادگار خاندان پیامبرت را تا رسیدن به اهداف عالی که از ابتدا در نظر داشتی هدایت وهمراهی فرما.

پس از موفقیت و به آرامش رسیدن زمین، مدتهای طولانی اورا برخوردار از اثرات پیروزی قرار ده .

در این دعا که برای ناخدای کشتی آخرالزمان دعا می کنیم و نصرت اورا خواهانیم در حقیقت برای همه مسلمین و انسانها که سوار بر کشتی بزرگ زمانند، دعا می کنیم، چرا که وقتی سکان بان کشتی، توفیق داشته باشد و بهترین راه کار را انتخاب  کند و تحت حمایت ویژه خداوند قرار گیرد ، همه ساکنین کشتی، بهتر و سریعتر به مقصد خواهند رسید.

  • ۰۱/۱۰/۲۹
  • سید محمد حسین مرکبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی